fbpx

מטבחי החוץ כמו שאף פעם לא הכרתם

אחד הדברים המהנים ביותר בקיץ הוא האפשרות לשהות בחוץ, ליהנות מהאוויר הצח ולאכול אוכל איכותי. קשה להתחרות בריח הבשר על הגריל (או תחליפיו כמובן, לצמחונים שביננו) – הכל טעים וכמעט שלא ניתן לא ליהנות מהסיטואציה.. אלא אם כן אתה המארח, שצריך לרוץ הלוך ושוב בין הגריל למטבח בשביל העוף והסטייק, המזלגות והסכינים, הבירה והיין, הקטשופ והחרדל, וכן הלאה וכן הלאה. עבורכם, המארחים, הפתרון האידיאלי הוא מטבח חוץ מעוצב, נוח, פונקציונאלי וקרוב, אשר יכול לשנות כלם את חווית האירוח מקצה לקצה. לאפשר לכם לארח בקלות ובנוחות, לחסוך לכם זמן יקר בהתרוצצויות מיותרות ולאפשר לכם לבלות יותר זמן עם בני משפחה וחברים ולהנות מחוויית האירוח במלואה.

מטבחי חוץ

יתרונות מטבחי החוץ

בשנים האחרונות הולך ומתפתח טרנד מטבחי החוץ בישראל. מגמה זו נובעת מהרצון לנצל את מזג האוויר הנוח באזורנו על מנת לארח ולבשל באוויר הפתוח. לצורך כך, עוד ועוד משפחות מחפשות פתרונות כיצד לנצל נכון מרחבים כגון הגינה והמרפסת. מכאן גם החשיבות בהקדשת תשומת לב לעיצוב נכון של החלל החיצוני כמעט באופן שווה לזו אשר אנחנו משקיעים בפנים הבית.

התקנת מטבח חוץ בגינה או במרפסת, לא זו בלבד, שמקל מאוד על חווית האירוח ופותח את האפשרות לעשות זאת בקלות במשך חודשים רבים יותר בשנה, אלא גם מוסיף נופח עיצובי ויוקרתי למרחב בחיצוני של הבית. מטחבי החוץ שלנו ניתנים להתאמה אישית לפי צרכי הלקוח, החל ממטבח קטן וצנוע המורכב מיחידת כיור ומנגל, ועד למטבח חוץ הכולל כיור, מנגל, יחידות אחסון, מגירות, טאבון, מקרר, מעשנה ועוד. מובן שההתקנה מתבצעת בצורה מקצועית על ידי הנגרים שלנו. מעבר למבנה מטבח החוץ, יכולים הלקוחות לבחור גם את סוג העיצוב המתאים להם ממבחר הדגמים בחברתנו וכל מה שנותר הוא ליצור עימנו קשר לתאום פגישה ונתחיל להגשים עבורכם את החלום.

 

איך בוחרים את סוג מטבח המתאים ביותר עבורכם?

למיקום המטבח ומבנהו, שיקולים רבים ולכל אחד מאיתנו הצרכים, הרצונות וטעמים שלו. מובן שאת מטבח החוץ נרצה למקם באזור הגינה או המרפסת, אך האם נרצה למקמו קרוב לבית או דווקא בחלק המרוחק יותר? האם נרצה למקמו צמוד לקיר או דווקא במרכז החלל? האם נרצה לאפשר ישיבה סביב המטבח? כל אלו, שאלות חשובות ביותר וצריכות להישאל על ידי הלקוח בשלב תכנון המטבח על מנת להתאים את מטבח החוץ לצרכיו הייחודיים ובכדי שיתאים בצורה הטובה ביותר למרחב החיצוני הספציפי שלכם ולמטרות שלכם. תהליך זה לא תמיד פשוט, אך אל חשש, בדיוק מסיבה זו עומדות לרשות לקוחותינו מעצבות מטבחים מנוסות שתפקידן לעזור ללקוח לעצב את המטבח שמתאים לו בדיוק.

בטרם הפגישה עם המעצבות, אנו ממליצים לכם להקדים ולאפיין את הצרכים שלכם, למשל, האם אתם רוצים להתאים את מטבח החוץ למספר קטן של סועדים או דווקא למפגשי ברביקיו המוניים יותר? האם נרצה לשבת סביב המטבח עצמו במקומות ישיבה ייעודיים או סביב אי במטבח או שנרצה דווקא להשאיר מספיק מקום לפינת אוכל? האם נרצה למקם את המטבח בצילו של עץ או תחת פרגולה? צמוד לקיר או במרכז החלל? מענה עצמי על שאלות כגון אלו, יעזור לכם ולמעצבות לאפיין את המטבח הרצוי עבורכם.

קצת על מטבחי חוץ של מטבחי קיבוץ יגור

גוף מטבחי החוץ של מטבחי קיבוץ יגור עשויים מאלומיניום איכותי בגוון טבעי או אפור גרפיט. מגירות המטבח עשויות גם הן מאלומיניום תואם ובעלות מנגנון טריקה שקטה ויכולת נשיאה עד 40 ק"ג. חזיתות מטבחי החוץ עשויות אלומיניום מצופה בגרניט במגוון רחב של דגמים, צבעים וטקסטורות. היתרון המשמעותי במטבחי החוץ של מטבחי קיבוץ יגור הוא שהם מותאמים לתנאי מזג האוויר הישראלי ומיועדים לעמוד בחוץ לאורך זמן. מפגעים כמו שמש או גשם לא צריכים להטריד את מנוחתכם משום שהמטבחים עשויים חומרים שאינם נהרסים בשמש ואינם מחלידים בגשם ובכל מקרה, מעצבות המטבחים שלנו יעזרו לכם למקם את מטבח החוץ במיקום האידיאלי עבורו ועבורכם. מעבר לכך, אנו מספקים כמובן אחריות מלאה לכל מטבחי החוץ שלנו.

מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית

אין עוררין שעיצוב החלל החיצוני בבית חשוב מאוד ויש לתת עליו את הדעת עם אנשי מקצוע כגון מעצבי גינות ואדריכלי נוף. כחלק מכך, גם לעיצוב מטבח החוץ שלכם יש חשיבות מכרעת על מקרה הגינה או המרפסת. בדומה לעיצוב החלל הפנימי גם את מטבח החוץ יש לעצב כך שיתאים לרעיון העיצובי של הגינה או המרפסת. מטבח החוץ צריך להיות פונקציונלי מחד, וגם להשתלב במראה ובסגנון לחלל החיצוני מאידך. לצורך כך, מטבחי קיבוץ יגור מספקים עבורכם מגוון רחב של מטבחי HIGH END, הן בהיבט איכות החומרים שהם מהטובים ביותר בשוק, והן בהיבט העיצובי במגוון עשיר של גימורים ועיצובים חדשניים. על מנת להתרשם מהמגוון ניתן לפנות לצוות מטבחי קיבוץ יגור, לתאם פגישה באולם התצוגה שלנו ולהתחיל תכנן עבורכם מטבח חוץ, או מטבח פנים, או את שניהם יחד.

מוצרים נלווים למטבח חוץ

בבואכם לרכוש מטבח חוץ במטבחי קיבוץ יגור, תוכלו לרכוש גם מוצרים נלווים למטבח, כגון: כיורים, ברזים, מוצרי חשמל מתאימים למטבחי חוץ, גרילים, כיריים, טאבונים מעשנות ועוד.

אז איך בעצם זה עובד?

אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בדרכים המפורטות בגוגל ובאתר שלנו, לתאם פגישה עם מעצבות מטבחים מקצועית באולם התצוגה שלנו ולהתרשם ממטבחי החוץ והפנים של המותג מטבחי קיבוץ יגור. במהלך הפגישה תוכלו לתכנן את מטבח חלומותיכם ולאחר שיסתיים הייצור אנשי הצוות של מטבחי קיבוץ יגור יגיעו לביתכם ויתקינו את המטבחים ביום אחד, בין אם רכשתם רק מטבח חוץ ובין אם שילבתם בין מטבחי פנים וחוץ.  לאחר ההתקנה תקבלו אחריות כוללת למטבח למשך 5 שנים מלאות.

לסיכום

במידה ואתם מעוניינים לנצל את החצר, את המרפסת או את הגישה שלכם בצורה האופטימלית עבורכם, עבור המשפחה שלכם ועבור אורחים שעתידים להתארח בביתכם, אנחנו ממליצים לרכוש מטבח חוץ איכותי אשר ישמש אתכם כמעט בכל עונות השנה. מטבחי החוץ של מטבחי קיבוץ יגור עשויים באיכות הגבוהה ביותר ובעלי שרידות לאורך זמן, ניתן לעצב את המטבח באופן אישי לפי רצונכם וטעמכם ולרכוש בנוסף גם מוצרים נלווים אשר ישלימו את מטבח החוץ שלכם ויהפכו אותו לפנינה של הגינה.

 

מטבחי חוץ מטבחי חוץ

 

גלרייה » 

מטבחים » 

מטבחי החוץ כמו שאף פעם לא הכרתם
נגישות