fbpx

משפחת אלבויים, קרית מוצקין

למטבחי קיבוץ יגור שלום רב,

ברצוננו להודות למטבחי קיבוץ יגור.

ראשית נציין שלפני כ- 17 שנה בחרנו בכם להיות הנגרים שלנו, ואצלכם רכשנו את המטבח הראשון בדירה, שרכשנו.

לפני כחצי שנה החלטנו לשדרג את המטבח, וללא כל התלבטות וכאיש מקצוע בתחומים טכניים, באנו ישר אליכם ורק אליכם. בהגיענו אליכם נפגשנו עם המעצבת סמדר שמיד התחברנו אליה ומהרגע הראשון ועד הרגע האחרון ליוותה אותנו במקצועיות, במסירות ובסבלנות אין קץ. לאחר ההזמנה של המטבח החדש, בקשנו מספר פעמים לעשות שינויים ותמיד קבלתם את השינויים בהבנה, נרתמתם למשימה במרץ וביצעתם זאת כמשימה אתגרית וללא תשלום נוסף על העבודה (רק על החומר). בסופו של דבר קבלנו מטבח שאנו כה אוהבים אותו, נהנים מהפונקציונליות שלו, מניצול המקום שלו (פתאום יש יותר נפח אחסון), מהטיב שלו ומהיופי שלו.

ברצוני לשבח את הצוות המדהים שלכם: סמדר המעצבת, נתנאל מנהל הנגרייה, אבינועם מייסד הנגרייה ולכל צוות העובדים המסור. תמיד עמדתם לצדנו במתן עצה, במתן תשובה לכל טלפון, מייל או ווטסאפ ובפתרון לכל בעיה. התשובות שלכם תמיד היו מדויקות, תמיד עמדתם בהבטחות, בזמנים ובמילה.

ולסיום…. פתאום התחלנו לשים לב, שמי שמגיע אלינו לדירה, נעמד מול המטבח מס' דקות, לא יכול להסיר עיניים מהמטבח ובסופו של דבר מתיישב בסלון בכיוון הצופה למטבח, ככה הבנו איך באמת יודעים שהמטבח מעוצב בטוב טעם וביופי החלומי שלו (ולא רק לשפוט מהעיניים שלנו ומפיהם של האורחים).

בכבוד רב,
אלבוים יוסי ומיכל

גלרייה » 

מטבחים » 

משפחת אלבויים, קרית מוצקין
נגישות