fbpx

מטבחים כפריים בגימור פורמייקה מסגרות

ההשקעה המשמעותית ביותר, הן מבחינה כספית והן מבחינת הזמן, שאנחנו מבצעים בעת בניית בית חדש או שיפוץ בית קיים, נוגעת לרכישה והתקנת המטבח. מדובר בהשקעה שיכולה להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים, תלוי בגודלו, אופיו ואיכותו של המטבח.

אנו מוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף ומשאבים, שכן המטבח משמש אותנו בפרקטיקה באופן יומיומי, לצרכי בישול, אפייה והכנת אוכל מסוגים שונים. יותר מכך, המטבח מהווה במובנים רבים, את לב ליבו של הבית גם מבחינת העיצוב והסגנון שלו, לרוב הרבה יותר מאשר חללים אחרים. לכן, ההשקעה והדגש צריכים להיות במקביל גם על הצד הפונקציונאלי וגם על העיצוב.

מטבחים כפריים בגימור פורמייקה מסגרות

מטבח כפרי, הוא ללא ספק אחד מסגנונות העיצוב הבולטים ביותר בעולם המטבחים. בין אם מדובר במטבח של דירת מגורים בעיר, בית פרטי או כל מבנה מגורים אחר, גם אם איננו בכפר או ביישוב קטן אחר, הרי שמדובר בסגנון עיצוב פופולארי מאוד, בזכות הייחודיות שלו, בזכות החמימות שהוא מייצר וכן בגלל המבנה הפונקציונאלי שלו.

במהלך השנים, נוצרו לא מעט סגנונות עיצוב של מטבחים כפריים, אשר נבדלים אחד מהשני בהיבטים שונים. אחת הדוגמאות לכך, הם מטבחים כפריים בגימור פורמייקה. מדובר על מטבח כפרי ייחודי, עם חזיתות מסגרת בציפוי פורמייקה בגוונים וסגנונות שונים. סגנון ייחודי זה משלב באופן מושלם איכות, פרקטיקה, ועיצוב.

מדוע משתלם להתקין מטבח בסגנון כפרי עם גימור פורמייקה מסגרות?

לקוחות אשר בוחרים להזמין ולהתקין מטבח כפרי בגימור פורמייקה מסגרות, נהנים למעשה משני עולמות.

מצד אחד, הם נהנים מהמראה הכפרי, העיצוב הייחודי, החמים והנעים, עם פתרונות אחסון מותאמים, מרווחים ומשטחי עבודה איכותיים. כל זאת כשהמטבח מעוצב ומתוכנן במדויק לצרכי הלקוח ומותאם למידותיו.

מצד שני, הם נהנים מהפונקציונאליות ומהיתרונות של הפורמייקה אשר ביחד עם ייצור והתקנה איכותיים ומוקפדים, מאפשרים ללקוחות ליהנות ממטבח איכותי, חזק ועמיד, אשר ישרת אותם במשך שנים רבות ויהפוך את הוצאתם למשתלמת ואף יעלה את ערך הנכס, אם ירצו למכור או להשכירו בעתיד.

מטבחים כפריים בגימור פורמייקה מסגרות

מה אם כן יתרונות הפורמייקה?

לא במקרה מטבח כפרי בגימור פורמייקה מסגרות נחשב דגם מאוד ייחודי ומבוקש. כפי שאנחנו יודעים, לפורמייקה עצמה יש יתרונות רבים בהיבטים שונים, ולכן הדרישה לחומר זה באופן ספציפי נהיה פופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות, ובפרט כאשר משלבים אותה בעיצוב, תכנון ובנייה של מטבח כפרי.

היתרונות של פורמייקה באים לידי ביטוי במספר מישורים:

ראשית, מדובר בחומר חזק ועמיד ביותר. הוא לא נוטה להישרט, להתבלות, ניתן להשתמש בו במשך שנים רבות ללא חשש שייהרס ונידרש להחליפו. יש לכך משמעות רבה כשמתקינים פורמייקה במטבח, בגלל אופי השימוש במקום והעבודות השונים שמבצעים בו, הרי שנחפש לעבוד עם חומרים שיכולים להחזיק מעמד זמן רב ואינם מתבלים.

שנית, פורמייקה קלה מאוד לניקוי וקלה מאוד לתחזוקה. להבדיל מחומרים אחרים, אין צורך להשתמש בתכשירים ייחודים ואין צורך להפעיל הרבה מאמץ וכוח בשביל לנקותה. שוב, זה יתרון עצום במטבח בגלל אופי העבודה והשימוש בו. גימור פורמייקה מסגרות מאפשר ללקוחות להיות רגועים, בידיעתם כי גם אם הארונות או המגירות יתלכלכו הזמן הבישול והעבודה במטבח, נוכל לנקותו מהר ובקלות.

מטבחים כפריים בגימור פורמייקה מסגרות

שלישית, פורמייקה מגיעה בשלל צבעים, דוגמאות וטקסטורות, היא יכולה להתאים למטבחים כפריים בסגנונות שונים על פי רצונות ודרישות הלקוחות. פורמייקות מודרניות מגיעות באיכות גבוהה ביותר, בטקסטורות דמויות בטון, אבן, שיש, עץ, בדים וכמובן גם בגוונים חלקים אשר את רובם ככולם ניתן לשלב בדגם מסגרת למראה כפרי מושלם ומותאם לכל לקוח לפי הסגנון המתאים לו. כמובן שתהליך העיצוב נעשה בשיתוף פעולה עם מעצבות המטבחים המנוסות שלנו על פי הטרנדים והטכנולוגיות העדכניים ביותר.

יתרונות אלה, מאפשרים לנו להבין מדוע מדובר בחומר מבוקש ופופולארי כל כך, ומדוע מטבח כפרי בגימור פורמייקה מסגרות, יכול להיות אידיאלי עבור הלקוחות, בין אם הם בונים בית חדש או משפצים בית ישן, בעיר או בכפר, צעירים או מבוגרים, מטבח כפרי עם גימור פורמייקה מסגרות יוכל להתאים לכל לקוח.

כיצד מתכננים מטבח כפרי?

על מנת שנוכל ליהנות ממטבח שישרת אותנו בדיוק כפי שאנחנו רוצים, עלינו לתכנן אותו בצורה נכונה, לא רק מבחינת סגנון ועיצוב או מבחינת חומרים, אלא גם מבחינת המבנה והחלוקה הפנימית שלו. לכן, חשוב מאוד לדעת כיצד לנצל את השטח שעומד לרשותנו באופן מיטבי, איך לחלק אותו נכון בין האזורים השונים, בין אם זה שטחי אחסון או משטחי עבודה או כל הפונקציות אחרות הנדרשות לנו בעת העבודה במטבח. התוכנית צריכה להתייחס הן לאופי העבודה במטבח, לדרך בה יהיה לנו נוח ונכון להתנהל בו, וכן לאופן בו אנחנו רוצים לעצב ולבנות אותו. לצורך כך, רצוי ומומלץ להיעזר במעצבות מטבחים מנוסות שיעזרו לנו להגשים את החלום שלנו ולהפוך אותו למציאות.

תמונות נוספות :

 

 

מטבחים כפריים בגימור פורמייקה מסגרות

 

מטבחים כפריים בגימור פורמייקה מסגרות

 

מטבחים כפריים בגימור פורמייקה מסגרות

 

מטבחים כפריים בגימור פורמייקה מסגרות

 

מטבחים כפריים בגימור פורמייקה מסגרות

 

מטבחים כפריים בגימור פורמייקה מסגרות

 

גלרייה » 

מטבחים » 

מטבחים כפריים בגימור פורמייקה מסגרות
נגישות